دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای در مرسی موزیک

Download New Song : Mehdi Yaghmaei – ” Az Man Chera Ranjidei ” With Direct Links in Mercmusic


 

متن آهنگ از من چرا رنجیده ای مهدی یغمایی

♪♪♫♫♪♪♯

اهنگ از من چرا رنجیده ای مهدی یغمایی

ای یار ناسامان من از من چرا رنجیده‌ ای وی درد و ای درمان من از من چرا رنجیده‌ ای

♪شعر : سعدی ♪
ای سرو خوش بالای من ای دلبر رعنای من لعل لبت حلوای من از من چرا رنجیده‌ای ♪♪♫♫♪♪♯

 دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای
بنگر ز هجرت چون شدم سرگشته چون گردون شدم وز ناوکت پرخون شدم از من چرا رنجیده‌ای ♪♪♫♫♪♪♯
گر من بمیرم در غمت خونم بتا در گردنت فردا بگیرم دامنت از من چرا رنجیده‌ای

♪ تنظیم کننده : دانیال شاکری ♪
من سعدی درگاه تو عاشق به روی ماه تو هستیم نیکوخواه تو از من چرا رنجیده‌ای♪♪♫♫♪♪♯

مهدی یغمایی از من چرا رنجیده ای