دانلود آهنگ زلف بر باد بده تا بدهی بر بادم مجید اخشابی

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام زلف بر باد بده

Download New Music Majid Akhshabi – Zolf Bar Bad Bede

متن آهنگ زلف بر باد بده مجید اخشابی


عشقت آغاز جنون پشت غزل خوانی هاست چشم وا کن که جهانت پی این جانی هاست
من خریدارم و این شهر قضاوت با توست مهربان صبر نکن دوره ی ارزانی هاست
زلف بر باد بده تا بدهی بر بادم آنچه حافظ به دلش ماند پریشانی هاست
دوستت دارم و سخت است ببینم چشمت خالکوبی شده بر شانه زندانی هاست
زلف بر باد بده، تا بدهی بر بادم آنچه حافظ به دلش ماند پریشانی هاست
دوستت دارم و سخت است ببینم چشمت خالکوبی شده بر شانه زندانی هاست

چقدر شعر که در وصف تو ناقص ماندن نام تو زمزمه هر شب قربانی هاست
اینکه دستان من از موی تو کوتاه شود حس قحطی زدگی بعد فراوانی هاست
زلف بر باد بده، تا بدهی بر بادم آنچه حافظ به دلش ماند پریشانی هاست
دوستت دارم و سخت است ببینم چشمت خالکوبی شده بر شانه زندانی هاست
زلف بر باد بده، تا بدهی بر بادم آنچه حافظ به دلش ماند پریشانی هاست
دوستت دارم و سخت است ببینم چشمت خالکوبی شده بر شانه زندانی هاست

 آهنگ زلف بر باد بده مجید اخشابی