دانلود آهنگ پرواز فرزاد فرزین

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام پرواز

Download New Music Farzad Farzin – Parvaz

متن آهنگ پرواز فرزاد فرزین

هی که دستای تو پروازو یادم داد دلم وابسته شد
با تو خوبه با تو خوشحاله این آدم باز ول نکنی تو دستشو
موج دریای نگات سمتم سرازیره چی داری تو چشات
وسعت این حس همه دنیامو میگیره نمبدونی دلم تنگه برات
ای همه جونم رفتی داغونت شدم مجنون و حیرونم
ای همه هستیم رفتی تو آسون همه درارو روم بستی
ای همه جونم رفتی داغونت شدم مجنون و حیرونم
ای همه هستیم رفتی تو آسون همه درارو روم بستی

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین پرواز با لینک مستقیم

منو مبتلا میکنی وقتی که اسممو صدا میکنی
با رفتنت هر لحظه این عاشقو تو کل شهر انگشت نما میکنی
ای همه جونم رفتی داغونت شدم مجنون و حیرونم
ای همه هستیم رفتی تو آسون همه درارو روم بستی
ای همه جونم رفتی داغونت شدم مجنون و حیرونم
ای همه هستیم رفتی تو آسون همه درارو روم بستی
ای همه جونم رفتی داغونت شدم مجنون و حیرونم
ای همه هستیم رفتی تو آسون همه درارو روم بستی