دانلود آهنگ عقده ارشاد

دانلود آهنگ جدید ارشاد بنام عقده

Download New Music Ershad – Oghde

دانلود آهنگ عقده ارشاد , تک آهنگ

متن آهنگ عقده ارشاد

رفتی آخر به دلم زخم کاری تو زدی
تو که میخواستی بری چرا اصلا اومدی
چرا بازیچه شدم بین دستای تو من
چرا هرچی عاشقی تهش میشه رسوا شدن
حسمو بازی گرفتی و حلالت
تهشم گفتی که عاشقی محاله
دلی که دست تو دادمو شکوندی
آخه این دل که شکوندنی نداره
لعنت به عاشقی و حسی که بینمونه
لعنت به اونی که وسط راه پشیمونه
لعنت به زندگی و دستای بی حسم
میدونستم از این عشق عقده فقط میمونه

خطای رو پیشونی نشونه ی پیر شدنه عشقم
نگاه کن یه هفت هشتاشو دارم
لعنت به خنده ای که مرده دیگه نیست
تو مدیونی به این تن همیشه بیمارم
چراغا خاموشه همیشه آخه روشنی محاله
آخه حتی روزامم رنگ روشنی نداره
تهش یه نامه گذاشتی گفتی رفتم از پیشت
از اونشب شروع شد دیگه مستم همیشه
شدم دائم الخمر میفهمی معنیش یعنی چی

آهنگ عقده ارشاد