دانلود آهنگ سامان جلیلی جاده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام جاده

Download New Music Saman Jalili – Jadeh

دانلود آهنگ سامان جلیلی جاده , آهنگ های سامان جلیلی

متن آهنگ جاده سامان جلیلی

قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامو خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی جاده با لینک مستقیم

قلبا تورو میخوام تویی دنیام مث قبلا قبلا تو هم میگفتی با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامو خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه ها پس کوشی میمیرم میمیرم

Saman Jalili آهنگ آهنگ جدید دانلود دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ های سامان جلیلی سامان جلیلی کد پیشواز آهنگ های سامان جلیلی مرسی موزیک


 دانلود آهنگ جدید