دانلود آهنگ you raise me up

دانلود آهنگ خارجی  you raise me up با لینک مستقیم و پخش انلاین

دانلود آهنگ you raise me up

Josh Groban – You Raise Me Up

When I am down and, oh my soul, so weary;
وقتی من غمگین ام و آه روح من خیلی خسته ست

When troubles come and my heart burdened be;
وقتی سختی ها میان و روی قلب من سنگینی می کنند

Then, I am still and wait here in the silence,
بعدش، من میمونم خاموش و منتظر، اینجا در سکوت

Until you come and sit awhile with me.
تا تو بیایی برای لحظه ای در کنار من بشینی

You raise me up, so I can stand on mountains;
تو منو به اوج میبری، جایی که می تونم در میان کوه ها بایستم

You raise me up, to walk on stormy seas;
تو منو به اوج میبری، که در دریا های طوفانی قدم بردارم

I am strong, when I am on your shoulders;
من محکم میشم، وقتی در میان اغوش تو هستم

You raise me up… To more than I can be.
تو منو به اوج می بری… به جایی که نمی تونستم باشم

You raise me up, so I can stand on mountains;
تو منو به اوج میبری، جایی که می تونم در میان کوه ها بایستم

You raise me up, to walk on stormy seas;
تو منو به اوج میبری، که در دریا های طوفانی قدم بردارم

I am strong, when I am on your shoulders;
من محکم میشم، وقتی در میان اغوش تو هستم

You raise me up… To more than I can be.
تو منو به اوج می بری… به جایی که نمی تونستم باشم

There is no life – no life without its hunger;
جایی که زندگی نیست، زندگی نیست که در آن شور و عشق نباشه

Each restless heart beats so imperfectly;
هر تپش بی قرار قلب من ناتمام ست

But when you come and I am filled with wonder,
اما وقتی میایی و من سرار حیرت میشوم

Sometimes, I think I glimpse eternity.
گاهی، فکر می کنم این یک نگاه ابدیست

You raise me up, so I can stand on mountains;
تو منو به اوج میبری، جایی که می تونم در میان کوه ها بایستم

You raise me up, to walk on stormy seas;
تو منو به اوج میبری، که در دریا های طوفانی قدم بردارم

I am strong, when I am on your shoulders;
من محکم میشم، وقتی در میان اغوش تو هستم

You raise me up… To more than I can be.
تو منو به اوج می بری… به جایی که نمی تونستم باشم

You raise me up, so I can stand on mountains;
تو منو به اوج میبری، جایی که می تونم در میان کوه ها بایستم

You raise me up, to walk on stormy seas;
تو منو به اوج میبری، که در دریا های طوفانی قدم بردارم

I am strong, when I am on your shoulders;
من محکم میشم، وقتی در میان اغوش تو هستم

You raise me up… To more than I can be.
تو منو به اوج می بری… به جایی که نمی تونستم باشم

دانلود آهنگ یو ریس می آپ

لینک دانلود

دانلود آهنگ you raise me up