دانلود آهنگ مثه من هیشکی نمیشه برای تو کامران مولایی

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی به نام مثل من

Download New Music Kamran Molaei – Mesle Man

دانلود آهنگ کامران مولایی مثل من , تک آهنگ

متن آهنگ جدید کامران مولایی مثل من :

دلت رفته خودت موندی کنارم
توام میترسی از تنهایی یا نه
برای من که با تو خیلی تنهام
چه فرقی میکنه اینجایی یا نه
تو باید روی ترست پا بذاری
شاید قلب منم طاقت بیاره
عجیبه زندگیمون زندگی نیست
ولی بازم جدایی درد داره
نمیگم بی تو میمیرم که رد شی
نگامو از تو میگیرم که رد شی
دو راهی اتفاق ساده ای نیست
جلو اشکامو میگیرم که رد شی
نمیگم بی تو میمیرم که رد شی
نگامو از تو میگیرم که رد شی
دو راهی اتفاق ساده ای نیست
جلو اشکامو میگیرم که رد شی

تو کسو کارمو دارو ندارمی
چه حال خوبیه وقتی کنارمی
بزار منم بشم آدم زندگیت
منو تو یعنی همیشه دیوونگی
آروم جونمی حالمو میدونی
بی تو نه من میتونم نه تو میتونی
تویی که دردامو تو چشام میخونی

مثه من هیشکی نمیشه برای تو
تا ته دنیا میام پا به پای تو
مثه تو هیشکی نمیشه برای من
همه ی من شدی و نفسای من
مثه من هیشکی نمیشه برای تو
تا ته دنیا میام پا به پای تو
مثه تو هیشکی نمیشه برای من
همه ی من شدی و نفسای من

 دانلود آهنگ مثه من هیشکی نمیشه برای تو

»»»آهنگ های کامران مولایی«««