دانلود آهنگ عاشق شدم رفت حامد همایون

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد همایون به نام عاشق شدم رفت

Download beautiful Music Hamed Homayoun in the name of Ashegh Shodam Raft

تکمیل آرشیو

دانلود آهنگ عاشق شدم رفت حامد همایون , آهنگ های حامد همایون

متن آهنگ عاشق شدم رفت از حامد همایون

چیکه چیکه نم نمک رو گونه هات قطره قطره داره بارون میزنه
این هوا جون میده واسه عاشقی وقتی بارون توی تهرون میزنه
وا کنی دستو ببندی چشمتو چنتا آهنگ قدیمی از بری
آخ چه کیفی میده توی این هوا با صدات هوش از سرت من میبری
با صدات هوش از سرت من میبری
عاشق شدم رفت دیوونتم
بارونیم طوفانیم ویرونتم
عاشق شدم رفت
بد حالیه هر شب تو دستم جای دستات خالیه
سر رو شونه چشم بسته خنده های بی بهونه
هی نگام کن شر و شیطون زیر چشمی دلبرونه
دل دلای نوجوونی عشق اول صاف و ساده
کوچه پس کوچه ی شهرو گز کنیم پای پیاده
چیکه چیکه نم نمک رو گونه هات قطره قطره داره بارون میزنه
این هوا جون میده واسه عاشقی وقتی بارون توی تهرون میزنه
وا کنی دستو ببندی چشمتو چنتا آهنگ قدیمی از بری
آخ چه کیفی میده توی این هوا با صدات هوش از سرت من میبری
با صدات هوش از سرت من میبری
عاشق شدم رفت دیوونتم
بارونیم طوفانیم ویرونتم
عاشق شدم رفت
بد حالیه هر شب تو دستم جای دستات خالیه