دانلود آهنگ چه میکند دلم بعد تو ای وای ازافکار مردد از امیرعلی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام ناتمام

Download New Music Amir Ali – Natamam

دانلود آهنگ غمگین امیر علی چه میکند دلم بعد تو آهنگ  مهر ماه ۹۷ امیر علی

چه میکند دلم بعد تو

متن آهنگ چه میکند دلم بعد تو ای وای امیر علی

به حال من نمیرسد خرابی دل کسی از این خراب تر مگر کسی سراغ داردش

کسی که از گذشت و ناتمام شد کسی که زندگی او برای او حرام شد

چه میکند دلم بعد تو ای وای از افکار مردد تو به کس نگو از درد دلم که مبادا بگوید بد تو

وای از دل مردد تو از بس شکسته شدم از کنایه ی اینه ها خسته شدم

ای وای چه کرده ای با دنیای من که هر سو رفتم رو به رو با در بسته شدم از کنایه ها خسته شدم

متن آهنگ ناتمام از امیر علی

وای از دست دل تو چه میکند با من خیال باطل تو به جنون کشیده حالم از این نگاه غافل تو وای از دست دل تو

چه میکند دلم بعد تو ای وای از افکار مردد تو به کس نگو از درد دلم که مبادا بگوید بد تو

وای از دل مردد تو از بس شکسته شدم از کنایه ی اینه ها خسته شدم

ای وای چه کرده ای با دنیای من که هر سو رفتم رو به رو با در بسته شدم از کنایه ها خسته شدم