از اول میدونستم که من نمیتونستم به دست بیارم دل تورو جونم رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام مدیون

Download New Music Reza Sadeghi – Madyoun

از اول میدونستم که من نمیتونستم به دست بیارم دل تورو جونم رضا صادقی

متن آهنگ مدیون رضا صادقی

شاید وقتش رسیده تو بری از خاطرم از احساسم بگذرم قبول کنم چی شده اصرارم به تو بیخوده
باید نیارم به روم که چی بود آرزوم یه بغض توی گلوم هنوز شروع نکرده همه چی شده تموم
از اول میدونستم که من نمیتونستم به دست بیارم دل تورو جونم
تصمیمتو پذیرفتم ولی حسمو بهت گفتم تا به دلم مدیون نمونم
از اول میدونستم که من نمیتونستم به دست بیارم دل تورو جونم
تصمیمتو پذیرفتم ولی حسمو بهت گفتم تا به دلم مدیون نمونم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی مدیون با لینک مستقیم

دل من هرچی که داشت واسه تو وسط گذاشت حسرت چیزی عشق عزیزی نداره
دل من با اینکه باخت عشق ازش این مردو ساخت از تو احساسم که مونده واسم یادگاره
از اول میدونستم که من نمیتونستم به دست بیارم دل تورو جونم
تصمیمتو پذیرفتم ولی حسمو بهت گفتم تا به دلم مدیون نمونم
از اول میدونستم که من نمیتونستم به دست بیارم دل تورو جونم
تصمیمتو پذیرفتم ولی حسمو بهت گفتم تا به دلم مدیون نمونم

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

از اول میدونستم که من نمیتونستم به دست بیارم دل تورو جونم رضا صادقی