دانلود آهنگ جدید مهراب بنام بغض 

Download New Music Mehrab – Boghz  In Mersimusic

نمیخواستم بشکنم دنیا مجبورم کرد

اشک چشمامو گرفت عشق ازم کورم کرد

مهراب بغض 

متن آهنگ بغض مهراب

گفته بودم دلم حریف دنیا نیست

گفته بودم یکم دردام زیاده

گفته بودم تووی این دنیا واسم جا نیست

گفته بودم حرفامو بیار به یادت

خیلیا بودن پشتمو خالی نکردن

اون دنیام باشم هواشون رو دارم

یه سریا هم بودن آرزوی مرگمو داشتن

اونقدری که حتی سر خاکم گل نمیذارن

یه سری چیزا هم هست تووی دلم مونده

میبرم زیر خاک خدا تو میدونی

یه قلب شکسته از تن بی جون من مونده

اونم نمیزنه خدا خودت خوب میدونی

شاید اون دنیا بهتر از اینجا باشه

شاید پیش خدا درد و دلم وا شه

شاید عشق سابقمم بیاد سر خاکم

گریه کنه یه چادر مشکلی سرش باشه

نمیخواستم بشکنم دنیا مجبورم کرد

اشک چشمامو گرفت عشق ازم کورم کرد

خسته بودم فقط مرگ چاره ی کار منه

این چه حسیه خدا که قلبمو آتیش میزنه

منو این خاک غریب تو وو دنیا و دلت

ترک دنیا کردم ترک قلبم کردی

خوشبختی من زیر خاکم نمیشه برگردی

دانلود آهنگ مهراب بغض