دانلود آهنگ جدید علیرضا پیشگاه آدم عاشق

Download New Song Alireza Pishgah – Adame Ashegh

دانلود آهنگ آدم عاشق  با صدای علیرضا پیشگاه با کیفیت بالا همراه با پخش آنلاین

متن آهنگ علیرضا پیشگاه آدم عاشق

یه چیزی توی چشم تو هست که منو عاشق میکنه

آدم عاشق یه شبه یهو یه جا دق میکنه

منو نبینی تو همش این دورو اون در میزنم

منو ندیدی یه شبه به سیم آخر میزنم

من بی تو خودمو تو خودم گم کردم

میخاستم از تو غافلشم هی خودمو شکل مردم کردم

دانلود آهنگ آدم عاشق علیرضا پیشگاه  لینک مستقیم

من بی تو یه آدم جدیدم عشقم

یه عمر از عاشقی ذلت درد دیگه چیزی ندیدم عشقم

کی میشه آرومشه دلم کی به تو عادت میکنم

امشب از این حال خراب خودمو راحت میکنم

من بی تو خودمو تو خودم گم کردم

میخاستم از تو غافلشم هی خودمو شکل مردم کردم

من بی تو یه آدم جدیدم عشقم

یه عمر از عاشقی ذلت درد دیگه چیزی ندیدم عشقم

منبع : دانلود آهنگ علیرضا پیشگاه آدم عاشق