دانلود آهنگ بان بان از ارا ایسترفی

دانلود آهنگ خارجی Bon Bon از Era Istrefi با متن ترجمه

موزیک جدید و بسیارشنیدنی خواننده Era Istrefi با نام BonBon

Download New Song By Era Istrefi – BonBon With

 

دانلود آهنگ Bon Bon از Era Istrefi , موزیک خارجی

دانلود آهنگ بان بان از ارا ایسترفی

متن آهنگ BONBON

Un jom Era
Un jom Era edhe koha jeme o tu ardhë

Nëse jo ti
E du un vetën

Skom nevoje per ty heeejo
Edhe vet un e theeejo
Sun m’rrxon jom kneeejo
Sun e bon sun e bon sun e bon sun e bon bon

Bon bon edhe nëse sbon sbon
Don don
Bet u wanna taste it
Bon bon
Bet u wanna taste it
E di qe ti don don

ترجمه :

من ارا هستم
من ارا هستم ، دیگه وقتش رسیده
اگه عاشقم نباشی
به همین خاطر من عاشق خودم میشم
من به تو نیازی ندارم ه ی یو
من واسه خودم تفریحی ندارم
تو نمیتونی حالم رو خراب کنی، من اینجام
نمیتونی
الان همه چی اکی هست اکیه، اگر چه که اکی نیست
تو میخوای، تو میخوای
شرط میبندم که فقط میخوای از من لذتشو ببری( و بری)
اکی هست، اکی هست
میدونم که میخوای فقط لذتشو ازم ببری
میدونم که میخوای
بیای و منو بگیری وبعدش بری و تنهام بزاری
اگه تو میخوای منو
تو پادشاهی تا وقتی که منم ملکه تو باشم
یکشنبه شب
من چراغ رو روشن کردم
صادقانه و رک
ما از هم دیگه سراغی نگرفتیم، دیگه به تو نیازی ندارم
وقتی که بهت نیازدارم تو اینجا نیستی اصلا
تو از من فقط استفاده کردی
لعنت به هرانچه
که به ظاهر میخواد خوب باشه
زیادکن صدای موزیک باس رو
چونکه وقتش رسیده ، بلند کن باس رو
اونها هم میخوان مثل ما رفتار کنن
چونکه ما بالا رفتیم، بله ما بالا هستیم و مثل هلوی رسیده
بذار که درباره آنچه گذشته چیزی نگم
تو رمزهای من رو شکستی
تو چشمانم رو خوندی و از لبانم خواندی
همه چیز رو فهمیدی آنچه که واسم خیلی اهمیت داشت
عسلم ، چیزی را در ذهنم دارم تحمل میکنم
من گفتم که هرآنچه تو باعث شدی مشوش بشم واسم تموم
خیلی تغییری نمیکنه
چون وقتی تو دوباره خوب میشی،من دیگه واسم مهم نیست