فانتوم

سرگرمی وتفریح

۱۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود آهنگ وای عجب ماهی تو چه دلخواهی از ایهام

دانلود آهنگ وای عجب ماهی تو چه دلخواهی از ایهام 

 دانلود آهنگ جدید گروه ایهام به نام تاب و تب

Danlod AHang Ehaam – Taab O Tab

 گروه ایهام تاب و تب

متن آهنگ تاب و تب گروه ایهام

امشب از دیدن من همه انگشت به دهان میمانند همه خوب حال مرا حال و احوال مرا میدانند
گل نیلوفر من آتشی تازه بیا بر پا کن من که در تاب و تبم تو بتابان و شبم زیبا کن
بیا و در شهر دل من پادشاهی کن این تو این دل من هر چه تو خواهی کن

۳۰ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

دانلود آهنگ بهنام بانی فقط برو

دانلود آهنگ بهنام بانی فقط برو

Dl Ahang Jadid Behnam Bani – Faghat Boro

Behnam Bani Faghat Boro - دانلود آهنگ بهنام بانی فقط برو

متن آهنگ  فقط برو بهنام بانی

نپرس از حال و روز من فقط برو نمون نشو پاسوز فقط برو
برس به زندگیت به فکر من نباش ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت
یکی دوتا نیست آخه درد این دلم چیزی نمیگی خیلی مرد این دلم
زیادی عاشقت شدم دلت رو نذار تموم شه قصمون چه خوب چه بد
از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد

az har che tarsid dele man saresh omad goftam behtar mishe ama badtaresh omad

بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد …
از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد …

هرجور که فکر کنی خواستم ولی نشد رفتی و بعد تو این زندگی نشد
یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد عیبی نداره
این زخم رو دلم محکم ترم نکرد دوری من ازت این عشقو کم نکرد

۲۴ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

درگذشت بازیگر کابوی نیمه شب در 94 سالگی

سیلویا مایلز بازیگر آمریکایی که 2 بار نامزدی اسکار را کسب کرده بود، درگذشت.


درگذشت بازیگر کابوی نیمه شب در 94 سالگی

مهر:سیلویا مایلز بازیگر فیلم کابوی نیمه شب در سن 94 سالگی درگذشت.کابوی نیمه شب

سیلویا مایلز بازیگر آمریکایی که 2 بار نامزدی اسکار را کسب کرده بود، در 94سالگی درگذشت. این بازیگر برای ایفای نقش مکمل در فیلم های «کابوی نیمه شب» و «بدرود محبوب من» نامزد جایزه اسکار شده بود.

هر چند درباره سن این بازیگر اما و اگرهای زیادی وجود دارد، اما گفته می شود سن واقعی او 94 سال بود.

موستو روزنامه نگاری که خبر درگذشت این بازیگر را تایید کرد درباره وی گفت:او یکی از اولین چهره های مشهوری بود که من در دهه 1970 با او مصاحبه کردم. او شخصیتی کاریزماتیک داشت و بسیار به دریافت 2 نامزدی اسکار افتخار می کرد.

نخستین نقش جدی مایلز در سال 1969 در فیلم «کابوی نیمه شب» جان شلزینگر رقم خورد که در کنار جان وویت و داستین هافمن جلوی دوربین رفت. گرچه او تنها 6 دقیقه در برابر دوربین بازی کرد اما نقش آفرینی او آنقدر تاثیرگذار بود که برای آن نامزدی اسکار را کسب کرد. البته جایزه آن سال در نهایت به گلدی هاون برای «گل کاکتوس» اهدا شد.

دومین نامزدی وی نیز برای بازی در «بدرود محبوب من» در سال 1975 بود که او باز حضوری کوتاه در فیلم داشت ولی نامزدی اسکار را کسب کرد. در نهایت لی گرانت جایزه آن سال را برای «شامپو» برد.

مایلز که کارش را همزمان با نقش آفرینی بر صحنه تئاتر و سینما در دهه 1940 و 1950 شروع کرده بود، بازیگر فیلم های دیگری هم بود که «وال استریت» اولیور استون در سال 1987 و دنباله آن «وال استریت:پول هرگز نمی خوابد» در سال 2010، «سان ست بلوار» و «آخرین فیلم» دنیس هاپر از جمله آنها هستند.

از دیگر نقش های قابل توجه وی بازی در اقتباس سال 1982 از رمان آگاتا کریستی با عنوان «شیطان زیر خورشید» و ایفای نقش مادر مریل استریپ در کمدی «زن شیطان» در سال 1989 بود.

۲۴ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

دانلود آهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه

دانلود آهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه

دانلود اهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه یه رمان رمانتیکه

Danlod Ahang Jadid : Vase Ghalbam Negat Hamishe Antike

 

متن آهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

واسه قلبم؛ نگات همیشه آنتیکه… یه رمانِ رمانتیکه!●♪♫
خیلی شیک و پیکه! دوسش دارم…●♪♫
واسه قلبم؛ ثانیه ها کنارت خاصه●♪♫

دانلود آهنگ واسه قلبم نگات همیشه آنتیکه

۲۲ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

خطر از بیخ گوش سربازان بجنوردی گذشت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: آتش سوزی اتوبوس حامل سربازان وظیفه بجنوردی در مسیر عزیمت به پادگان بیرجند، به خیر گذشت و حال تمامی سربازان خوب است

خطر از بیخ گوش سربازان بجنوردی گذشت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: آتش سوزی اتوبوس حامل سربازان وظیفه بجنوردی در مسیر عزیمت به پادگان بیرجند، به خیر گذشت و حال تمامی سربازان خوب است.

سرهنگ حیدر اقبالی مطلق اظهار داشت: این اتوبوس اسکانیا حامل ۲۲ سرباز وظیفه، صبح امروز در کیلومتر ۸۵ محور سبزوار - بردسکن دچار آتش سوزی شده بود که آتش بدون خسارت جانی، مهار شد.

وی افزود: تمام سربازان با یک دستگاه اتوبوس دیگر به پادگان محمد رسول الله (ص) بیرجند اعزام شدند.

سرهنگ اقبالی اظهار داشت: این سربازان در پادگان محمد رسول الله (ص) بیرجند در حال آموزش هستند که در ایام تعطیلات به استان خراسان شمالی آمده و امروز هنگام برگشت دچار حادثه شدند

وی افزود: سربازان این اتوبوس همگی اهل خراسان شمالی بودند.

وی با اشاره به انتشار برخی شایعات نگران کننده در فضای مجازی، گفت: متأسفانه در اخبار انتشار یافته در فضای مجازی عنوان شده بود که این سربازان اعزامیان امروز استان بوده‌اند که این امر نگرانی برخی خانواده‌ها را به دنبال داشت.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: متأسفانه کانال‌ها و گروه‌های در فضای مجازی بدون تحقیق درستی و یا نادرستی خبر را انتشار می‌دهند که با این افراد برخورد نیز خواهد شد.

۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

دانلود آهنگ بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن

دانلود آهنگ بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن از محسن ابراهیم زاده

 دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام دوره کردم

Danlod Ahang Jadid  Mohsen Ebrahimzadeh – Bia ghose ro parpar kon

دانلود آهنگ بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر ک

بیا غصه رو پر پر کن بیا حالمو بهتر کن بیا دوریتو کمتر کن بیا چشمامو کم تر کن

دانلود آهنگ بیا غصه رو پر پر کن محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ بیا غصه رو پر پر کن محسن ابراهیم زاده

۱۷ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

دانلود آهنگ بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم

دانلود آهنگ بذار جون بگیرم کنار تو دوتاییمون یکی بشیم میثم ابراهیمی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوتایی

Danlod Ahang Jadid Meysam Ebrahimi – bezar Joon begiram kenare to

متن آهنگ بذار جون بگیرم میثم ابراهیمی

یکی یک دونه ای واسم دلم هی تنگ میشه واست
اگه ترکم کنی جونم هیچی از من نمیمونه
سنگ رو سنگ بند نمیمونه این آدم دل نگرونه
تو که هستی همه چی هست نمیخوام هیشکی بمونه

لینک دانلود : دانلود آهنگ بذار جون بگیرم میثم ابراهیمی

۱۶ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

یک گردشگر اروپایی با ۱۵ روز سفر به ایران ۱۰۰۰ یورو پس‌انداز می‌کند

مهمان‌نوازی ایرانیان گردشگران را به آرامش می‌رساند و یکی از مهمترین راه‌های معرفی ایران و جذب گردشگر برگزاری تورهای آشنایی با ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاید بارها از زبان گردشگران خارجی در قالب مصاحبه و یا کلیپ‌های ویدئویی کوتاه شنیده یا خوانده‌اید که ایران از هر نظر، بی‌نظیر است. مهمان‌نوازی ایرانیان گردشگران را به آرامش می‌رساند. کسی که به ایران می‌آید انگار در خانه و موطن خود است و احساس غریبی نمی‌کند. یا تنوع جاذبه‌های ایران در دنیا منحصربه‌فرد است. ایران جاذبه‌‌هایی از طبیعت سرسبز، طبیعت کویری، میراث تاریخی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز را در خود جای داده است. غذاهای ایران اگر برای توریست‌ها تنوع نداشته باشد بازهم حتی همین آش رشته و آش دوغ ایران برایشان خاطره‌انگیز است و مهمتر از همه امنیت گردشگران در ایران قابل قیاس با بسیاری از کشورهای منطقه نیست. اما با این وجود، وقتی از کسی که در خارج از ایران است؛ بپرسید شناختش از ایران چقدر است و آیا مایل است به ایران سفر کند، قطعا با واکنش منفی او مواجه خواهید شد چراکه قبل از دیدن ایران مهمترین چیزی که در ذهنش نقش بسته، مساله احساس امنیت در ایران است.

این یک واقعیت است که "گردشگر" دقیقا مثل "سرمایه" ترسوست. یعنی از جایی که احساس ترس داشته باشد گریزان است. حتی اگر بداند آنجا برایش بهشت است ولی بدون داشتن امنیت آن بهشت را نخواهد پذیرفت. در حال حاضر دلیل چنین نگرشی موضوع بحث ما نیست که کمابیش علت پیداش این جو ایران‌هراسی را همگان می‌دانند. آنچه که اهمیت دارد این است که مهمترین کاری که ایران در زمینه جذب گردشگر می‌تواند انجام دهد و شاید ارزان‌ترین کار نیز باشد،‌ این است که بتواند گروه‌های مرجع و تاثیرگذار کشورهای هدف را به ایران جذب کند. چراکه بدون استثنا هرکس که از ایران دیدن کرده است، تجربه شیرینی را با خود برده و آن را با دیگران به اشتراک گذاشته است. شاید از نظر آماری نتوان تحلیل چندان دقیقی  ارائه کرد، اما به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از کسانی که سفر به ایران را انتخاب می‌کنند،‌ اطلاعات خود را نه از تبلیغات فراگیر ایران در رسانه‌‌های جهان بلکه از شبکه‌‌های ارتباطات فردی کسب کرده‌‌‌اند.

خوشبختانه در یک سال اخیر اداره تبلیغات و بازاریابی سازمان میراث و گردشگری در جهت شناسایی و هدف‌گذاری بازارهای هدف گردشگری اقدامات مثبتی انجام داده است و تقریبا بازارهای هدف برای جذب گردشگر به ایران مشخص شده است.

یکی از مهمترین راه‌های تحقق اهداف این برنامه قطعا در این است که تورهای آشنایی با ایران به صورت جدی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار گیرد.

با توجه به جو حاکم بر تبلیغات در جهان، مطمئنا، در کنار تبلیغات فراگیر و انبوه از طریق رسانه‌‌های خارجی و یا شرکت در نمایشگاه‌‌های بین‌المللی برای روشن کردن موتور جذب گردشگر، برگزاری فم تورهای آشنایی با ایران است که با کمترین هزینه، به رشد قابل توجه گردشگر در ایران کمک خواهد کرد.

همچنان که بارها گفته‌ایم، یک گردشگر خارجی به‌طور مثال یک گردشگر اروپایی اگر به مدت یک هفته به ایران سفر کند، کل هزینه‌‌های او با پرواز و اقامت و پذیرایی در سطح درجه یک؛ حداکثر ۱۵ میلیون تومان خواهد بود. اما این پانزده میلیون تومان که به نظر ما با توجه به حداقل دستمزد و حقوق پایه کشورمان، مبلغ زیادی است، معادل یک سوم حقوق متوسط یک کارگر اروپایی است. یعنی حدود ۱۰۰۰ یورو؛ به عبارت دیگر اگر یک گردشگر اروپایی  فقط ۱۵ روز از مرخصی سالیانه خود را به ایران سفر کند،‌ به راحتی می‌تواند در طول آن ۱۵ روز، ۱۰۰۰  یورو پس‌انداز کند. یعنی درحالی‌که هم به مسافرت و گردش و تفریح رفته است و در خانه خود نمانده و مجبور به صرف هزینه‌های جاری نشده است، چیزی در حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو در طول مدت سفرش از هزینه‌‌هایش نیز کم خواهد شد. حال تصور کنید یک گردشگر اروپایی با حقوق یک ماه خود در ایران نه تنها می‌تواند به گردش بپردازد بلکه می‌‌تواند از خدمات درمانی نظیر دندانپزشکی و جراحی زیبایی و غیره نیز بهره‌مند شود.

با این حساب اگر آنها در جریان چنین مزیتی قرار بگیرند و احساس امنیت نیز داشته باشند،‌ قطعا متقاضی سفر به ایران خواهند بود و اگر بیایند و برگردند، با توجه به تجربه‌ای که در این باره وجود دارد، به یکی از مبلغان سفر به ایران تبدیل خواهند شد. حال اگر  کسانی که از نقش مرجع برخوردارند نظیر خبرنگاران، مدیران آژانس‌های گردشگری و دانشجویان و... در قالب فم تور به ایران سفر کنند، به دلیل تاثیرگذاری‌شان بر دیگران، سفرهای آنها از اثرات بیشتری برای جذب گردشگر برخوردار خواهد بود.

سازمان میراث فرهنگی می‌تواند با مدیریت و تشویق دفاتر خدمات سفر و گردشگری ایران به برگزاری این تورهای آشنایی، گام بزرگی را در جهت پویایی و رونق گردشگری در ایران بردارد. یکی از نکات مهم این سفرها در این است که نقل و انتقال ارز در این سفرها می‌تواند از طریق خود گردشگر انجام شود و گردشگران و آژانس‌ها مجبور نیستند، نسبت به انتقال ارز از طریق مبادی بانکی که با محدودیت نیز مواجه است، اقدام کنند.

حمایت از انجام این کار هزینه چندانی برای سازمان میراث فرهنگی ندارد. این سازمان با پذیرش بخشی از هزینه‌‌های فم‌تورها و نیز با ارائه تخفیف‌های قابل توجه توسط مراکز اقامتی و پذیرایی، دست‌اندرکاران تورهای ورودی را حمایت کنند. مطمئنا توسعه و رونق تورهای ورودی نه تنها در این شرایط حساس، نجات‌بخش اقتصاد ایران خواهد بود بلکه در شرایط عادی نیز نقشی ویژه در رونق اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.

علی محمدی گل‌گلاب، کارشناس و فعال حوزه گردشگری

۱۵ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

داستان ها و عقاید عجیب کشورهای مختلف درباره افتادن دندان!!

در این گزارش داستان‌های مختلف درباره دندان را در کشورهای مختلف به ترتیب حروف الفبا بررسی می‌کنیم، شاید شما هم خواستید یکی از این رسوم عجیب را با کودکتان به جا بیاورید

کودکانی که دندان‌ خود را زیر بالشت می‌گذارند و منتظرند پری دندان به آن‌ها پول دهد!

 آیا یادتان می‌آید که چطور دندان‌هایتان افتادند؟ آیا تلاش کردید که خودتان آن‌ها را بکشید؟ آیا یک‌طرف یک نخ را دور دندان و طرف دیگر را به دستگیره در گره زدید و سپس در را محکم بستید؟ آیا دندان شما به‌قدری شل بود که خودبه‌خود بیافتد؟ اگر جواب مثبت است، شما یکی از میلیون‌ها انسانی هستید که این لحظه را تجربه کرده‌اند و حالا در حال گذراندن این لحظه‌های مشابه با کودکان خود می‌باشند. دکتر رزماری ولز، متصدی موزه پری دندان (بله، چنین مکانی واقعاً وجود دارد) در دیر فیلد، ایلی نویز اذعان داشته است که داستان‌های سحرآمیز درباره دندان را فقط مردمان آمریکا و کشورهایی با زمینه‌های قومی نژادی مشابه باور دارند. این موضوع کنجکاوی بیشتری را برمی‌انگیزد تا بدانیم در زمان افتادن دندان پسر و دختربچه‌ها در سراسر دنیا چه اتفاقی می‌افتد.

ادامه مطلب...
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin

استقبال از طرح ایران درباره گفتگوی منطقه‌ای

رئیس دوره‌ای شورای امنیت خواستار مذاکره و گفتگوهای سازنده با جمهوری اسلامی ایران شد

استقبال از طرح ایران درباره گفتگوی منطقه‌ای

«منصور العتیبی» سفیر و نماینده دائم کویت در سازمان ملل که به تازگی کرسی ریاست دوره‌ای شورای امنیت را نیز برعهده گرفته است، با حمایت از مواضع ایران در ارتباط با گفتگوهای منطقه‌ای، خواستار مذاکره با ایران شد.

منصور العتیبی که به مناسبت آغاز ریاست کویت بر شورای امنیت در میان خبرنگاران حاضر شده بود، اعلام کرد که تا ۲۶ ژوئن، یعنی کمتر از یک ماه دیگر درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ گفتگوهایی را در شورای امنیت دنبال خواهیم کرد.

در قطعنامه ۲۲۳۱ که در سال ۱۳۹۴ با اجماع اعضای شورای امنیت به تصویب رسید، توافق برجام به رسمیت شناخته شده است و بنابراین انتظار می‌رود در نشست پیش روی شورای امنیت در ۲۶ ژوئن موضوع برجام مورد بررسی قرار گیرد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون در همه ۱۵ گزارش ارائه داده پس از توافق برجام، پای بندی ایران را به تعهدات خود اعلام کرده، هرچند موضوع خروج یکجانبه آمریکا و نقض تعهدات این کشور همچنان یکی از مهمترین چالش‌های موجود در برجام است.

ریاست دوره‌ای شورای امنیت هدمچنین با اظهار امیدواری از اینکه همه درگیری‌ها و تنش‌ها در منطقه به صورت مسالمت آمیز و از طریق گفت وگو حل شود، از استقبال کویت از طرح گفتگوهای منطقه‌ای با ایران خبر داد.

۱۴ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
admin