حامد هاکان متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۲ در شهر ری، خواننده است

فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر است، در یک خانواده نسبتا پرجمعیت هشت نفری بدنیا آمد، چهار برادر و یک خواهر دارد علاوه بر خواننده در زمینه شعر، آهنگ سازی و تنظیم و صدابرداری نیز فعالیت دارد.

نام اصلی وی حامد ذاکری است

بیوگرافی حامد هاکان + زندگی شخصی , بیوگرافی هنرمندان

بیوگرافی حامد هاکان

از مداحی شروع کردم

خوانندگی را از دوران کودکی با کارهای مذهبی و مداحی شروع کردم، به خاطر محیط مذهبی حاکم بر خانوادم، ازطرف خانواده اصلأ حمایت نشدم فقط دایی عزیزم مشوقم بوده ومن همیشه و همه جا ازش تشکر میکنم و مدیونشم

شعر و خشونت

تا به امروز بیش ۴۰ آهنگ و ترانه ساختم که تقریبا تمام اشعار کارهام هم از سروده های خودم بوده. علاقه شدیدی به خوندن ترانه های همراه با خشونت دارم

 

عکس حامد هاکان و شادمهر عقیلی

بیوگرافی حامد هاکان + زندگی شخصی , بیوگرافی هنرمندان

آشنایی با محسن چاووشی

آشنایی من و محسن چاوشی شاید به این دلیل صورت گرفت که هردوی ما تقریبا دارای یک حس مشترک هستیم و روزی که من به دیدن محسن رفتم و با ایشون در باره آلبوم قاتل حرفه ای صحبت کردم مورد استقبال گرم وصمیمانه آقای چاوشی قرار گرفتم

ایشون با شور و اشتیاق در ساخت این آلبوم من رو یاری کردند

اهل فوتبالم

تیم فوتبال مورد علاقم در بین تیم های ملی تیمهای ایتالیا و فرانسه هست و در بین تیم های باشگاهی علاقه زیادی به رئال مادرید دارم