دانلود آهنگ صالح رضایی قرار آسمونی

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام قرار آسمونی

Download New Music Saleh Rezaei – Gharare Asemuni

دانلود آهنگ صالح رضایی به نام قرار آسمونی , تک آهنگ

متن آهنگ قرار آسمونی صالح رضایی

یه عمره خیسه اشکه هر شب این چشام به جز تو کی میشینه پای گریه هام
پای دلم میمونه غصه میخوره به جز تو کی هوامو داره هر جوره
گرفته حالو غصه داره این دلم به جز تو با کی میشه دردامو بگم
میبینی حالو روزمو چه حالیم هر وقت که من از تو خالیم
جز تو این دلم پیش کی بره که خالی شه کی آخه به غیر از تو درد منو حالیشه
نذار که دور بشم ازت پیشم بمون پای همین قرار آسمونیمون حرفمو از چشام بخون

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی قرار آسمونی با لینک مستقیم

سوی چشامو دیدی پای غصه رفت اینجوری در میمونم از همه طرف
میفهمه کی به غیر تو آخه منو همه شکستن هی غرورو قلبمو
یه بغضی تو گلومه داره میشکنه نشد کسی مث تو آرومم کنه
یه کاری کن بتونم از پسش برام به جز تو راتهی نموند برام
جز تو این دلم پیش کی بره که خالی شه کی آخه به غیر از تو درد منو حالیشه
نذار که دور بشم ازت پیشم بمون پای همین قرار آسمونیمون حرفمو از چشام بخون