دانلود آهنگ حس میکنم عشقه علی چراغی 

Download New Music Ali Cheraghi – Hes Mikonam Eshghe

آهنگ حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

دانلود آهنگ حس میکنم عشقه علی چراغی  , تک آهنگ

دانلود آهنگ حس میکنم عشقه

متن اهنگ علی چراغی حس میکنم عشقه

نفسام داره تورو صدا میزنه سکوت قلب من به عشق تو میشکنه

تو رسیدی مرحم دردام بشی امید من برای فردام بشی

عزیزم رویاهامو زنده بکن با نگات آخ که دلم میخواد بمیرم برات

هوای با تو بودنو دوس دارم گم میشم تو خنده هات

حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

چند وقته کسی خنده هامو ندیده جز امشب که قلبم صداتو شنیده

همین امشب که تو یه دنیای دیگم پیش همه دارم احساسمو میگم

چشمای مست من فقط روی توئه احساس من به تو یه احساس نوئه

توام از چشات معلومه خوشحالی مث من این احساسو دوست داری

حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

دانلود آهنگ حس میکنم عشقه این که میون ماست علی چراغی

نفسام داره تورو صدا میزنه سکوت قلب من به عشق تو میشکنه

تو رسیدی مرحم دردام بشی امید من برای فردام بشی

عزیزم رویاهامو زنده بکن با نگات آخ که دلم میخواد بمیرم برات

هوای با تو بودنو دوس دارم گم میشم تو خنده هات

حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

چند وقته کسی خنده هامو ندیده جز امشب که قلبم صداتو شنیده

همین امشب که تو یه دنیای دیگم پیش همه دارم احساسمو میگم

چشمای مست من فقط روی توئه احساس من به تو یه احساس نوئه

توام از چشات معلومه خوشحالی مث من این احساسو دوست داری

حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

حس میکنم عشقه این که میون ماست حتی اگه خوابه حتی اگه رویاست

Ali Cheraghi آهنگ آهنگ جدید دانلود دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید علی چراغی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ های علی چراغی علی چراغی کد پیشواز آهنگ های علی چراغیمرسی موزیک