دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی عشق اسمش روشه کاملنم خود جوشه

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام عشق اسمش روشه

Download New Music Pouya Bayati – Eshgh Esmesh Rooshe

دانلود آهنگ پویا بیاتی عشق اسمش روشه , آهنگ های پویا بیاتی

متن آهنگ عشق اسمش روشه پویا بیاتی

عشق اسمش روشه کاملنم خود جوشه جدیه اصلا شوخی حالیش نیست زلزله خاموشه
عشق دستش بازه میکوبه و میسازه حسی که الان من به تو دارم خواستن بی اندازه
عشق اسمش روشه کاملنم خود جوشه جدیه اصلا شوخی حالیش نیست زلزله خاموشه
عشق دستش بازه میکوبه و میسازه حسی که الان من به تو دارم خواستن بی اندازه
بارونه بارونه پس تو کجایی دیوونه حال عجیب و غریب الان رو هیشکی بجز تو نمیدونه
بارونه بارونه چترتو بنداز دیوونه دل بده بارون داره برامون با چه صدایی میخونه
بارونه بارونه حواست کجاست دیوونه حال عجیب و غریب الان رو هیشکی بجز تو نمیدونه
بارونه بارونه چترتو بنداز دیوونه دل بده بارون داره برامون با چه صدایی میخونه

عشق حال و هوامو بغل کرده مشکل من با قلبمو حل کرده
عشق اومده گشته تو خاطره هام هرچی که تلخی بوده عسل کرده
عشق یه دلگرمی محترمه عشق حرف اول و آخرمه
عشق اسم تو توی گوشیمه عشق بارونه که تو باورمه
بارونه بارونه پس تو کجایی دیوونه حال عجیب و غریب الان رو هیشکی بجز تو نمیدونه
بارونه بارونه چترتو بنداز دیوونه دل بده بارون داره برامون با چه صدایی میخونه
بارونه بارونه حواست کجاست دیوونه حال عجیب و غریب الان رو هیشکی بجز تو نمیدونه
بارونه بارونه چترتو بنداز دیوونه دل بده بارون داره برامون با چه صدایی میخونه