دانلود آهنگ چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد

دانلود آهنگ جدید گروه ایهام به نام چشمانت آرزوست

Download New Music Ehaam – Chashmanat Arezoost

دانلود آهنگ جدید ایهام چشمانت آرزوست , تک آهنگ

متن آهنگ چشمانت آرزوست گروه ایهام

متن آهنگ چشمانت آرزوست گروه ایهام
من بی قرارم از من عاشق دلی دیوانه میخواهی که دارم
گریه کن یک شانه ی مردانه میخواهی که دارم من بی قرارم
بی تو عذابیست خنده هایی که به روی صورتم همچون نقابیست
کار من عشق است و کار چشم تو خانه خرابیست …
چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد
به خاک و خون کشیده ای مرا زمن بریده ای مرو
به دل نشسته ای چه کردی با دلم به گل نشسته ای میان ساحلم
به خاک و خون کشیده ای مرا زمن بریده ای مرو

دانلود آهنگ جدید زانیار خسروی و مازیار لشنی چشمانت آرزوست با لینک مستقیم
بمان که عاشقت منم چرا تو میروی در آسمان قلب من ستاره میشوی
بیا بمان که در شبم همیشه همچو ماهی …
بمان که میکشد مرا تو را ندیدنت تو رفته ای و من هنوز ادامه میدمت
به گریه تکیه میکنم مرا اگر نخواهی …
چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد
به خاک و خون کشیده ای مرا زمن بریده ای مرو
به دل نشسته ای چه کردی با دلم به گل نشسته ای میان ساحلم
به خاک و خون کشیده ای مرا زمن بریده ای مرو