دانلود آهنگ عشق من هوادارتم من گرفتارتم تو علی ارشدی

Download New Music Ali Arshadi – Havadar

عشق من هوادارتم من گرفتارتم تو همه چیز منی

دانلود آهنگ عشق من هوادارتم علی ارشدی , تک آهنگ

آهنگ عشق من هوادارتم من گرفتارتم تو علی ارشدی

متن آهنگ هوادار علی ارشدی

دلم گرفتار توئه طفلکی بیمار توئه
از روزی که دیده تورو بدجور هوادار توئه
توی نگاهت آتیشه هستیمو آتیش میکشه
دنیا با تو بهاره بی تو زندگیم خزون میشه
عشق من هوادارتم من
گرفتارتم تو همه چیز منی
عشق من بی تو نمیشه تو
دلم آتیشه تو تو عزیز منی
عشق من هوادارتم من
گرفتارتم تو همه چیز منی
عشق من بی تو نمیشه تو
دلم آتیشه تو تو عزیز منی
عشق من

حتی اگه جون منو بگیری باز دوست دارم
با تو تا آخرش میام بدون تو کم میارم
تو آرزومی همه زندگیمو میدم پای تو
هرچی بخوای همون میشه فقط نرو
فقط نرو
عشق من هوادارتم من
گرفتارتم تو همه چیز منی
عشق من بی تو نمیشه تو
دلم آتیشه تو تو عزیز منی
عشق من هوادارتم من
گرفتارتم تو همه چیز منی
عشق من بی تو نمیشه تو
دلم آتیشه تو تو عزیز منی
عشق من

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی فیلم به وقت خماری