اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور Golon RX 8866

باید این حقیقت را پذیرفت که تکنولوژی پیشرفت کرده اما هنوز هم خیلی از مردم هستند که کار کردن با دستگاه ها و وسایل قدیمی را دوست دارند و لذت بردن از این حس نوستالژیک را با خیلی از کالاهایی که دارای تکنولوژی و فناوری های جدید هستند، حتی اگر کارایی بسیار راحت تری هم نسبت به این محصولات قدیمی داشته باشند…، عوض نمی کنند.

رادیو از این دسته محصولات است. اگر شما هم از این نوع افراد هستید و کار کردن با وسایل قدیمی را دوست دارید و آن ها را به تکنولوژی های جدید ترجیح می دهید، هنوز هم می توانید از این شکل محصولات تهیه کنید. اما چه بهتر که علاوه بر کارایی های محدود گذشته، امکانات جدیدی نیز در این محصولات قرار گرفته باشد تا بازه ی عملکرد شما گسترده تر بشود.

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور Golon RX 8866

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور Golon RX 8866


رادیو Golon RX-8866 از رادیو های کوچکی است که به خاطر ابعادش شما قادر به جابجایی راحت تر آن هم هستید. بندی که در گوشه ی آن قرار داده شده، شما را قادر به آسان تر جابجا کردن رادیو می کند. می توانید بند را دور مچ خود قرار دهید و رادیو را همراه خود داشته باشید.

شاید این گونه از رادیو ها را بیشتر در مغازه ها و خانه های قدیمی دیده باشید که در حال پخش رادیو هستند. اما شما می توانید با استفاده از Golon RX-8866 ، به غیر از گوش دادن به موج های رادیویی ، به موسیقی هم گوش دهید.

این محصول دارای پورت های TF و USB می باشد که بدین ترتیب به شما امکان گوش دادن موسیقی را از Micro SD و فلش مموری می دهد. افزون بر پورت های نام برده شده، شما همچنین می توانید با اتصال بلوتوث دستگاه های مختلف خود مثل گوشی ، لپتاپ و…، به این رادیو ، از این طریق هم به گوش دادن موسیقی بپردازید.

منبع : دیجی گلپا