دانلود آهنگ وای دلم کیوان رضایی

Download New Music Keyvan Rezaei – Vay Delam

دانلود آهنگ وای دلم کیوان رضایی

متن آهنگ کیوان رضایی وای دلم

دلم ی پا آتیشه داره دیوونه میشه یکی یدونم تویی هیشکی مثه تو نمیشه

زندونیه اسیره بدون تو میمیره

فقط با تو شاده و میخنده و جون میگیره

ای وای دلم با تو خوبه حال دلم نمیدونم چی شده که قفلم نمیتونم جایی برم

وای دلم عطرت توو هوای دلم

چشمامو به چشای تو دوختم به تو گرفتاره دلم

ای وای دلم با تو خوبه حال دلم نمیدونم چی شده که قفلم نمیتونم جایی برم

وای دلم عطرت توو هوای دلم

چشمامو به چشای تو دوختم به تو گرفتاره دلم

مال منی نمیتونی هیشکی بگیره جا تو دیگه نری بری اونم وقتی دارم هوا تو

آخه برم قربون اون چهره ی دلربا تو

منو ببین تو اومدی از خوشیام دل زدم کمه ولی اگه بخوای جونمو واست میدم

بذا بگم امید من عشقو توو چشمات دیدم

ای وای دلم با تو خوبه حال دلم نمیدونم چی شده که قفلم نمیتونم جایی برم

وای دلم عطرت توو هوای دلم

چشمامو به چشای تو دوختم به تو گرفتاره دلم

ای وای دلم با تو خوبه حال دلم نمیدونم چی شده که قفلم نمیتونم جایی برم

وای دلم عطرت توو هوای دلم

چشمامو به چشای تو دوختم به تو گرفتاره دلم

دانلود آهنگ وای دلم کیوان رضایی