دانلود آهنگ کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو هوروش بند

 هوروش باند -مرا دیوانه کردی

 Hoorosh Band – To Mara Divane Kardi

دانلود آهنگ کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو هوروش بند


متن آهنگ تو مرا دیوانه کردی هوروش باند

رفتم از قلب تو انگار فکرتم هرشبو هرجا میره این دل واست هر بار تو مرا دیوانه کردی

کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو کاشکی که پیدات نمیشد بد دلمو شکوندی تو نموندی تو

رفتم از قلب تو انگار فکرتم هرشبو هرجا میره این دل واست هر بار تو مرا دیوانه کردی

ماهی برکه برقص کام دنیام شده تلخ بیخیال هرچی غصه اس دل به دریا بزن

اون همه خاطره رو میبرم غرق کنم به چه درد میخوره دریا با کی خلوت کنم

کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو کاشکی که پیدات نمیشد بد دلمو شکوندی تو نموندی تو

کاشکی نداشتم تورو از اولشم نبودی تو کاشکی که پیدات نمیشد بد دلمو شکوندی تو نموندی تو
رفتم از قلب تو انگار فکرتم هرشبو هرجا میره این دل واست هر بار تو مرا دیوانه کردی