دانلود آهنگ باید بری سها 

Download New Music Saha – Bayad Beri

تا دنیا دنیاست لعنت به این احساس به دل سادم که باز تورو میخواست

دانلود آهنگ باید بری سها 

متن آهنگ باید بری سها

نه نمیخوامت مهم نیستن حرفات کلافم از همه لجبازیات
برو زودتر کی گفته میمونم باهات تمومش کن
بهم بگو آخه خودت بودی به چیت دل میبستی نمیمونم دیگه پای حسی
که از دست رفت قبول خودت خواستی تمومش کن
قلبم داشت به نگات وابسته تر میشد کشتی احساسمو دیگه نپرس چی شد
تا دنیا دنیاست لعنت به این احساس به دل سادم که باز تورو میخواست
نه نفهمیدی چقد دلم تنهاست دور شدم از تو شاید خدا میخواست
تا بهت گفتم دوست دارم انگار دور شدی از من عوض شدی هر بار
توو دلم مردی گذشته کار از کار این ته راهه باید بری این بار

دانلود آهنگ جدید سها باید بری با لینک مستقیم

حالمو هر جوری میشد بدترش کردی هرچی که من آسون گرفتم سخت ترش کردی
دیگه نمیخوام اسم تو باشه دستامون از هم جدا میشن
فراموشم کن باید تموم شه حسامون برعکس همدیگن
تا دنیا دنیاست لعنت به این احساس به دل سادم که باز تورو میخواست
نه نفهمیدی چقد دلم تنهاست دور شدم از تو شاید خدا میخواست
تا بهت گفتم دوست دارم انگار دور شدی از من عوض شدی هر بار
توو دلم مردی گذشته کار از کار این ته راهه باید بری این بار


دانلود آهنگ باید بری

0