دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام تنهاتر از من

Download New Music Mehdi Jahani – Tanhatar Az Man

دانلود آهنگ دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم مهدی جهانی

دانلود آهنگ دیدی آخرشم دادمت از دست مهدی جهانی

متن آهنگ تنهاتر از من مهدی جهانی

تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت

من مست و حیرون تو این خیابون خوندم با گریه باز زیر بارون
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم …

دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم

مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم …

Download New music Download New music Mehdi Jahani Mehdi Jahani آهنگ آهنگ جدید آهنگ جدید پاپ بهترین آهنگ های آبان 97 دانلود دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید 97 دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های مهدی جهانی دانلود موزیک جدید دانلود موسیقی مرسی موزیک مهدی جهانی