دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام دپرس

ترانه: صالح رسولی, موزیک: عماد طغرایی, تنظیم: مهدی معظم

Download New Music Morteza Ashrafi – Depress

مرتضی اشرفی دپرس

متن آهنگ دپرس مرتضی اشرفی

حیف دلم دلت حال دل منو بد میکنه نمیفهمی چمه
قلب مریضم این روزای بد لعنتی رو داره رد میکنه داره رد میکنه
چم شده باز چرا هیچ جوری نمیتونم من از فکرت درام
بدجوری رفت یه جوری که یادم رفته الانم کجام بده حال و هوام
خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم تنها نشستم دارم با دردا میجنگم
عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هرکی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه
خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم تنها نشستم دارم با دردا میجنگم
عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هرکی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی دپرس با لینک مستقیم

چرا اینجوری شده دنیا شبا تا صبح خواب تو چشام نمیاد
خواب بی تو واسه من کابوسه دل من جز تو کسی رو نمیخواد
مث ولگرد خیابونا راه میرم تو این خیابونا ولی مقصدم مشخص نیست خاطرس تک تک میدونا
خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم تنها نشستم دارم با دردا میجنگم
عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هرکی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه
خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم تنها نشستم دارم با دردا میجنگم
عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هرکی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه

دانلود آهنگ با کیفیت 128

آهنگ های جدیدتر 

آهنگ مهدی اسدی خیس خیس

دانلود آهنگ سه برادر خداوردی رقص چاقو

دانلود فول آلبوم سه برادر خداوردی

دانلود فول آلبوم حجت اشرف زاده