دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی نه در فاز موزیک

 

انقدر سردى گفتم پس نیازى نیست دیگه به وجودم

تااون جایى که یادم هست همیشه درگیر تو بودم

 

تو این چند وقت که بودم بگو فکرمیکنى ازت چى دارم به جز

 

خاطرات روزاى بدم باتو که از همشون بیزارم

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی نه

Download Ahang Jadid Soheil Rahmani – Na

دانلود آهنگ سهیل رحمانی نه

 

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی نه در فاز موزیک

انقدر سردى گفتم پس نیازى نیست دیگه به وجودم
تااون جایى که یادم هست همیشه درگیر تو بودم

تو این چند وقت که بودم بگو فکرمیکنى ازت چى دارم به جز

خاطرات روزاى بدم باتو که از همشون بیزارم
نه بودى دواى دردم نه خواستى برگردم
رفتم ولى تو بودى همونى که واسش هرکارى کردم

نه من بودم کمترین نه تو بودى همه چى تموم ولى
من بودم همونى که تا حالابا بدیات آورده دووم

دلت از دلم دور شدو حال و هوام از سرت پرید

وقتى دلت صبور شدکه ناله هامو گریه هام و ندید
تو این چند وقت که گذشت بدون بودى همه دلخوشیم

تو دل زنده میکنیو بعداحساسو میکشى

نه بودى دواى دردم نه خواستى برگردم
رفتم ولى تو بودى همونى که واسش هرکارى کردم

نه من بودم کمترین نه تو بودى همه چى تموم ولى
من بودم همونى که تا حالابا بدیات آورده دووم

دانلود آهنگ جدید سهیل رحمانی نه