دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی شرایط خاص

Danlod Ahang Jadid Mohammad Motamedi – Sharayete Khas

تیتراژ سریال شرایط خاص شبکه سه سیما

متن آهنگ محمد معتمدی شرایط خاص تیتراژ سریال شرایط

بیا ای مونس دلهای خسته غم نادیدنت دستامو بسته
تو آواز جوونه ساز منی تو پر واکن که من بالم شکسته
چرا دل ناگرونی چرا آسیمه جونی من آه بی کسونم تو ماه آسمونی
چرا دل ناگرونی چرا آسیمه جونی من آه بی کسونم تو ماه آسمونی

تو بار و برگی و من خاک و ریشه زمونه سنگه و من بار شیشه
فراموشم مکن هرجا که باشی من اینجا بند خاکم تا همیشه
پرستوی امیدم امید ناپدیدم بهار و باغ من کو گل سرخ و سفیدم
پرستوی امیدم امید ناپدیدم بهار و باغ من کو گل سرخ و سفیدم
دلوم بی وصل تو شادی ندیده بیا جانا که جان بر لب رسیده
به جز اسم تو چیزی خاطرم نیست سلامم کن سلام تو امیده
سلام ای نور دیده مه از ره رسیده سلام ای پاره ی تن گل از شاخه چیده
سلام ای نور دیده مه از ره رسیده سلام ای پاره ی تن گل از شاخه چیده

۵ روز پیش - دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی شرایط خاصDanlod Ahang Jadid Mohammad Motamedi – Sharayete Khas.
۵ روز پیش - تیتراژ سریال شرایط خاص شبکه سه سیمامتن آهنگ محمد معتمدی شرایط خاص تیتراژ سریال شرایط بیا ای مونس دلهای خسته غم نادیدنت دستامو بسته.
3 days ago - دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی شرایط خاص. دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی شرایط خاص از محمد معتمدی با لینک مستقیم و کیفیت اورژینال به همراه