دانلود آهنگ امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت 

دانلود آهنگ مهراد جم به نام شمال

  Danlod Ahang jadid Mehrad Jam – amshab mikh bemonam man ta sobh

دانلود آهنگ امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت 

متن آهنگ شمال مهراد جم

با تو تو راه شمال تاریک میشه آروم هوا
بسته میشه آروم چشات شب جنگلو بارونو باد
بارون میاد بارون میاد بارونو دوست داره زیاد
میکنه یواش اون چشاشو باز میگه بهم بزن کنار بزن کنار
تو این هوا بریم زیر بارون یواش خیس بشه اون صورت ناز
بهم بگی میمونم تا تهش باهات میمونه باهام
امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من
دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار
هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات
امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره
بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من
دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار
هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات

دانلود آهنگ مهراد جم شمال

جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم
همه جا تاریک شه یهو بوی عود میاد و شمعا روشن
همه اگه پایه باشن وصل میکنیم ما صبح و به شب
جمع جمع عاشقا جمع جمع اینا رو هم من عاشقتم


امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره

بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من
دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار
هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات
امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره
بارون بباره بارون بباره تو هم بخندی برا من
دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار
هم نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات