در این پست برای شما کاربران گرامی  5 آهنگ  فروردین ماه 1402 را  همراه با متن آهنگ قرار داده ایم این آهنگ ها جزء بهترین آهنگ های سال 1402 می باشد که می توانید برای دانلود تمام  این اهنگ ها به  دانلود آهنگ جدید 1402 سایت ما یعنی بهتا موزیک مراجعه کنید

1-آهنگ پدرام پالیز صنم

مگه این هوا میبره یادتو از سرم
منم مث همه دل تو دلم نیست دلتو ببرم
منم مث آتیش زیر خاکسترم
منم یکی که بره تو دلم میشه همه ی باورم

2- آهنگ حمید هیراد خانم گل

خانم گل من دیوونه ی بی طاقت کم تحمل
میریزم سر راهت سبد سبد سبد گل
آی خانم گل …
خانم گل من دیوونه ی بی طاقت کم تحمل
میارم واستون سبد سبد سبد گل

3-آهنگ حسین توکلی چه عجب

چه عجب یه نفر اومد و دل منو برد آخر
آخه من که فقط با تو یه دونه خوبه اخلاقم
بیا من حواسم به توئه بیا وا کن اخماتم

4-آهنگ مهدی احمدوند غلط کردم

من خودمونی بگم خودمونی بگم غلط کردم
من دیگه یه شبگردم یکم گریه یه شب کردم
آروم شد دل ول کرد اما من حالا دیگه یه ولگردم
همه سلولای قلبم یهو شورش کردن

5-آهنگ کسرا زاهدی توبه کردم

توبه کردم که دلم را به دلت هدیه کنم
به تو من تکیه کنم یا به هر بهانه ای برای تو گریه کنم
از دلی که به امانت به تو دادم چه خبر

https://www.ghatreh.com/news/mm45510/