دانلود آهنگ جدید حامد پهلان آرامش

Download New Song By Hamed pahlan Called Aramesh On Baran Music

آهنگ جدید و شنیدنی آرامش با صدای حامد پهلان با متن آهنگ در مرسی موزیک

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان آرامش , تک آهنگ

متن آهنگ حامد پهلان آرامش :
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی
تو شدی آرامشم، از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی
خنده هات یه حس ناب و فوق العادس
عشقمون برای من همیشه تازس
اومدم تو زندگیت همیشگی شم
پیچیدش نکن گلم این خیلی سادس
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی
رسیدن به تو ته آرزوهامه
خیلی وقته شده عشقت همه چیزم
شده عادت که تورو ببینم هر روز
تو که نیستی بدجوری بهم میریزم
تو شدی آرامشم، از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی
تو شدی آرامشم از تو دست نمیکشم
پس بگو واسم میمونی
آخه من فدات بشم هیشکی جز تو به چشم
نمیاد خودت میدونی

دانلود آهنگ آرامش حامد پهلان