دانلود آهنگ منو به باد دادی من باور نکردم پدرام آزاد

دانلود آهنگ جدید پدرام آزاد بنام گمشده

Download New Song Pedram Azad – Gomshodeh

دانلود آهنگ پدرام آزاد بنام گمشده , تک آهنگ

دانلود آهنگ منو به باد دادی من باور نکردم 

متن آهنگ گمشده پدارم آزاد

کو دستات کو اون حرفات کو
کو عشقی که تو دستام بود
کو رویاهام میموندی بام
کو شب های بی فردامون
منو به باد دادی من باور نکردم
کجایی دیوونه کجا رو بگردم
منو به باد دادی من باور نکردم
کجایی دیوونه کجا رو بگردم

ای کاش بودی ای کاش میشد
تویی که میخواستم پیدات میشد
یه روز یه جایی باز میام توی دنیات
ای وای از اون روز و ای وای از اون چشمات
منو به باد دادی من باور نکردم
کجایی دیوونه کجا رو بگردم
منو به باد دادی من باور نکردم
کجایی دیوونه کجا رو بگردم

Pedram Azad آهنگ آهنگ جدید پدرام آزاد دانلود دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید پدرام آزاد دانلود آهنگ های پدرام آزاد متن آهنگ گمشده پدارم آزاد