دانلود آهنگ غمگین محمد لطفی به نام همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته

Download Music Mohammad Lotfi – hame na rafighan

دانلود آهنگ محمد لطفی همه نارفیقن , تک آهنگ

متن آهنگ محمد لطفی به نام همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته

در قلبتو رو کسی وا نکنیا خودتو تو دله کسی جا نکنیا منو تنها نذاریا , تنها نذاریا
هر چیم بد بشی بازم تو رو میخوام کی میگه کم تو رو میخوام
آخه من نمیگم همه میگن عشقه تو وفا نداره نمیدم پس نمیدم این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته دیگه نا نداره دله بیقرارم به کی بگم گرفته

دانلود آهنگ غمگین محمد لطفی به نام همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته
دلی دوست دارم خیلی دوست دارم خودتم بخوای بری عمرا نمیذارم
آخه نفسی جونی چرا نمیدونی بی خبر از حاله خرابه منه مجنونی
آخه من نمیگم همه میگن عشقه تو وفا نداره نمیدم پس نمیدم این دلو به تو دوباره
همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته دیگه نا نداره دله بیقرارم به کی بگم گرفته

دانلود آهنگ همه نارفیقن آی رفیقم کجایی دلم گرفته

Mohammad Lotfi 

آخه من نمیگم همه میگن عشقه تو وفا نداره

  در قلبتو رو کسی وا نکنیا خودتو تو دله کسی جا نکنیا

 دلی دوست دارم خیلی دوست دارم