همه ما فکر می کنیم که افراد مشهور ثروتمند و مشهور هستند. نگاهی بیندازید به شبکه های اجتماعی آنها یا ببینید که در حال فرش قرمز هستند ، و به سرعت متوجه خواهید شد که بارگیری شده اند. اما به نظر می رسد که هیچ کس واقعاً نمی داند که یک فرد مشهور چقدر پول می خواهد.

بله ، ما می دانیم که ماریا شاراپووا یک سری مسابقات تنیس را برنده شده و یک تعداد شراکت تبلیغاتی دارد ، اما دقیقاً چقدر از این طریق درآمد کسب کرده است؟ و اما دالی پرتون ، ملکه کشور ، چطور؟ لیست زیر را بررسی کنید تا توسط برخی از دارایی های خالص دیوانه وار بزرگترین افراد مشهور جهان از بین برود.

جون استوارت - 80 میلیون دلار
مجری برنامه گفتگوی سیاسی مورد علاقه شما در طول یک حرفه حرفه ای سی ساله بی سر و صدا میلیون ها نفر را جمع کرده است. استوارت شروع به جمع آوری ارزش خالص خود با کنسرت های ایستاده و نوشتن برای نمایش های کمدی دیگر کرد. سپس ، او در سال 1993 در MTV با نمایش Jon Stewart به ستاره بازیگری پرداخت.

از آن زمان ، استوارت میزبان برنامه های گفتگوی مختلف بود ، اما بیشتر به دلیل میزبانی The Daily Show شناخته می شود. استوارت با اعلام عزیمت خود از نمایش روزانه در سال 2015 برای کار بر روی نوشتن مقاله ، همه ما را شوکه کرد. به نظر می رسد که به نفع وی بوده است و به زودی ارزش خالص وی تخلیه نخواهد شد.

در 21 سالگی ، یکی از مشاهیر جوانترین میلیاردر خودساخته جهان شد.

سیمون کاول - 550 میلیون دلار
سیمون کاول ممکن است هرگز موسیقی خودش را منتشر نکرده باشد ، اما ما می دانیم که تهیه کننده و مدیر در انتخاب بهترین استعداد تبحر دارند. برخی از اقدامات اولیه ای که وی به عنوان یک مدیر جوان امضا کرد ، پسرهای انگلیس Five and Westlife بود.

استیون کولبرت - 45 میلیون دلار


یکی دیگر از میزبانان تلویزیونی مورد علاقه ما ، کولبرت جوایز زیادی را به دست آورده و ارزش خالصی برای تهیه آن دارد. او نه امی ، دو گرمی ، دو Peabodys و 45 میلیون دلار کسب کرده است. کولبرت در واقع شروع بازیگری جدی خود را قبل از انتقال به برنامه های کمدی و گفتگو آغاز کرد.

او کار خود را در یک گروه بازیگری آغاز کرد و در واقع برای هیچ کس به جز استیو کارل کم کاری نکرد. وقتی بازیگری نتیجه نداد ، سپس کولبرت به نویسندگی در برنامه هایی مانند Saturday Night Live و The Daily Show تبدیل شد. پس از گذراندن زمان نویسندگی ، سرانجام وی برای حضور در نمایش روزانه ارتقا یافت و بقیه تاریخ است.

ادامه مطلب در مورد ارزش خالص خالص رابین ویلیامز را بخوانید