معاون سردبیر: چیس پیترسون-بورن ، جنیفر وانگ
ویراستاران کشور: گراهام باتن ، گریس چونگ ، راسل فلنری ، نازنین کارمالی

ثروتمندترین افراد روی زمین از ویروس کرونا مصون نیستند. همانطور که بیماری همه گیر کنترل اروپا و آمریکا را بیشتر کرد ، بازارهای جهانی ارزش سهام منفجر شد و ثروت های زیادی را به دست آورد. وقتی ما این لیست را نهایی کردیم ، Forbes 2095 میلیاردر را حساب کرد ، 58 نفر کمتر از یک سال قبل و 226 نفر کمتر از 12 روز قبل ، وقتی که ما این دارایی های خالص را محاسبه کردیم. از میان میلیاردرهایی که باقی مانده اند ، 51 درصد فقیرتر از سال گذشته هستند. به طور خام ، میلیاردرهای جهان 8 تریلیون دلار ارزش دارند که 700 میلیارد دلار کمتر از 2019 است.

جرالد شوارتز

ارزش خالص: 1 میلیارد دلار
سن: 78 سال
منبع: امور مالی
صنایع: دارایی و سرمایه گذاری

جرالد شوارتز Onex ، یکی از بزرگترین شرکتهای سهام خصوصی کانادا را اداره می کند. او کار خود را با افسانه های خرید جروم کوهلبرگ ، هنری کراویس و جورج رابرتز در Bear Stearns در دهه 1970 آغاز کرد. آمریکایی ها برای راه اندازی KKR در سال 1976 ترک کردند. شوارتز به خانه خود به کانادا رفت و در سال 1977 شرکت رسانه ای CanWest را تأسیس کرد. در سال 1984 او وانکس را راه اندازی کرد ، که بی سر و صدا عملکرد بسیاری از مغازه های سرمایه دار خصوصی آمریکایی را که از آن پررنگ بودند ، پشت سر گذاشت. امروز این شرکت دارای 38 میلیارد دلار دارایی است که شوارتز آن را به عنوان رئیس و مدیرعامل اداره می کند.


شماره 39 (کراوات) آلن زکلمان ارزش خالص: 1.1 میلیارد دلار سن: 57 سالگی منبع: فولاد صنایع: ساخت آلن زکلمن صاحب سهمی در تجارت فولاد خانواده اش ، صنایع زکلمان است. شرکت 2.8 میلیارد دلاری (درآمد) یکی از بزرگترین سازندگان لوله و لوله های فولادی در آمریکای شمالی است. آلن و برادرانش ، میلیاردرهای دیگر باری زکلمان و کلیتون زکلمان ، مالکیت 100٪ صنایع Zekelman را تقسیم کردند. آنها این شرکت را در سال 2006 به قیمت 1.2 میلیارد دلار به گروه کارلایل فروختند ، اما این تجارت را در سال 2011 خریداری کردند. یکی از شرکت های تابعه Zekelman Industries ، Atlas Tube ، در حال تولید فولاد برای دیوارهای مرزی مکزیک است که در آریزونا بالا می رود.

شماره 39 (کراوات) برندت لویی

ارزش خالص: 1.1 میلیارد دلار
سن: 76 سال
منبع: داروخانه ها
صنایع: غذا و نوشیدنی

لوئی رئیس خرده فروش مواد غذایی H.Y. لوئی و فروشگاه های مواد مخدر London Drugs. شرکت هلدینگ مستقر وی در ونکوور H.Y. لویی با درآمد تقریبی 4.2 میلیارد دلار سومین شرکت خصوصی بزرگ در بریتیش کلمبیا است. پدربزرگ او ، هوک یات لوئی ، در سال 1896 از چین به ونکوور مهاجرت کرد و به عنوان کارگر مزرعه کار کرد. سرانجام هوک یات در سال 1903 به اندازه کافی پول پس انداز کرد تا یک فروشگاه عمومی کوچک در محله چینی های شهر افتتاح کند. لویی در سال 1972 به تجارت خانوادگی پیوست و در سال 1987 رئیس جمهور شد.