ویروس کرونا به طور قابل توجهی بر دسترسی به پیشگیری از بارداری در انگلیس تأثیر گذاشته است

گزارشی نشان داد که بیماری همه گیر ویروس کرونا ویروس دسترسی به پیشگیری از بارداری را برای زنان در انگلیس دشوارتر کرده است.

امروز ، پنجشنبه 10 سپتامبر ، گروهی از نمایندگان یک گروه پارلمانی همه احزاب یافته های خود را از بررسی خدمات پیشگیری از بارداری در کشور طی چند سال گذشته - با شواهد جدید در ماه های اخیر در پی Covid-19 جمع آوری کردند.

گزارش ، از گروه بهداشت باروری و بهداشت جنسی (FRSH) ، نشان داد که بیماری همه گیر بسیاری از پزشکان عمومی و کلینیک های بهداشت جنسی را مجبور به "محدود کردن پیشگیری از بارداری" کرده است ، به ویژه هنگامی که صحبت از پیشگیری از بارداری برگشت پذیر (LARC) کاشت ، سیم پیچ و تزریق.

این گروه دریافت که بیش از یک سوم زنان مورد بررسی (38٪) گفتند که در هنگام جلوگیری از بارداری با چالش هایی روبرو شده اند که خطر افزایش بارداری های ناخواسته را دارد.

این گزارش اذعان داشت: در حالی که برخی از خدمات دیجیتالی به جای ملاقات های حضوری برای جلوگیری از بارداری وجود داشته است ، این خطر از بین بردن افرادی است که در جوامع روستایی زندگی می کنند ، افراد منزوی مانند کسانی که با یک شریک زندگی سو living استفاده می کنند و در جوامع فقیرتر که آنها توانایی تأمین اینترنت را ندارید - با تأکید بر نیاز به مراجعه به کلینیک های رو در رو.

سرویس ها همچنین گفتند که آنها متوجه "کاهش" تعداد جوانان از نژاد BAME (نژاد سیاه ، آسیایی و اقلیت ها) شده اند که درخواست مراقبت می کنند ، و این باعث نگرانی می شود که این گروه های حاشیه ای به ویژه تحت تأثیر محدودیت های دسترسی به مراقبت قرار گرفته اند. "

اگرچه بیماری همه گیر Covid-19 ناخواسته اوضاع را بدتر کرده است ، اما نگرانی های بسیار واقعی و شدیدی در مورد دسترسی عادلانه و آماده به پیشگیری از بارداری در انگلیس قبل از این آخرین یافته ها وجود داشت.

این گزارش خاطر نشان می کند که با توجه به کاهش کمک های بهداشت عمومی به مقامات محلی ، خدمات بهداشتی و پیشگیری از بارداری قربانی هزینه های شدید شده اند ، با بودجه های بهداشت جنسی بین سال های 2015 و 2017 12 درصد و بودجه های پیشگیری از بارداری 13 درصد کاهش یافته است. مبلغ 25.9 میلیون پوند.